من تو را...

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

من تو را تا آسمان ها

 

من تو را تا بی کران ها

 

از زمین تا آسمان ها

 

دوست دارم می پرستم

 

من تورا همچون اهورا

 

من تورا همچون مسیحا

 

همچون عطر پاک گلها

 

دوست دارم می پرستم

 

من تورا تا لحظه های انتظارم

 

عاشقم با این نگاه بیقرارم

 

من تورا با آنچه هستم

 

دوست دارم

 

می پرستم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت23:21---6 تير 1391
یکــ ــــــ وقتایے ...

دیگہ حسش نیستــ غُصہ بخورے،

رسماً غُصہ تو رو مے خـــورهــ ...!!!


میلاد
ساعت17:13---5 تير 1391
خیلی زیبا بود



دوست میدارم تو را
به بلندای بخشش خدا
به زیبایی عشق
به گرمی یک دوستی همچو اتش
دست میدارم تو را


کورش
ساعت11:06---3 تير 1391
سلام دوست من.
ممنون که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی .
من لینکت کردم .
تو هم اگه دوست داشتی منو لینک کن.


مهدی
ساعت11:58---2 تير 1391
بازدلم تنگ است

بازچشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده!

بازمن تنهایم

ودرسکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند

دل من بازکوچک شده!

برای آنکه نمیدانم کیست...

ولی غیبتش مرامی آزارد!

من خودم راگم کرده ام...!کجا...؟

این رادیگرنمی دانم...!!!


عاشقانه
ساعت4:20---2 تير 1391
سلام رها بدو بیا اپم با برنامه اکسپلور بیا چند تا اهنگ هم گذاشتم گوش کن

ندا
ساعت21:33---1 تير 1391
سلام عزیزم
ممنون که به وب ما سر زدی بازم بیا
وب زیبایی داری موفق باشی


Tina
ساعت12:44---1 تير 1391
سلامممممممممم عزیزممم خیلی مطلبت خشنگ بوود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,سـاعت 10:32 نويسنده رها
яima